ESETTANULMÁNY:

4612 Email cím Ingyen + 31 vásárló és Több mint 860.000 Ft BEVÉTEL mindösszesen 284 ezer Forint költéssel!

Az idei évet egy olyan kihívással kezdtük, hogy tudunk-e az egyik ügyfelünknek úgy több ezer email feliratkozót gyűjteni, hogy közben eladásokat is generálunk és még profitja is maradjon a vállalkozásnak.

A cél az volt, hogy a lehető legdinamikusabban minőségi vásárlókat + hosszú távú potenciális ügyfeleket hozzunk akiknek folyamatos email marketinggel értékes tartalmakat tudnak majd megosztani. 2021. január elsején indítottunk egy nyereményjátékot, ennek eredményeit szeretnénk bemutatni.

Így építettük fel a nyereményjátékot

A nyereményjáték azon alapult, hogy készítettünk egy quiz-játékot, amelyben a termékkategóriára jellemző kérdések alapján a felhasználók kideríthették, hogy melyik termék illik leginkább hozzájuk. Azok, akik végigmentek a kérdéssoron és e-mail címükkel regisztráltak, részt vehettek egy sorsoláson, melynek nyereménye egy, az ügyfelünk által felajánlott, értékes termék volt.

A nyereményjáték promóciója több platformon is folyt: Facebook, Google Display és YouTube. Különböző üzeneteket és kreatívokat teszteltünk az 1 hónap során, így folyamatosan optimalizálva a kampányokat azzal a céllal, hogy vonzóvá és érdekessé tegyük a quiz-játékot a felhasználók számára.

A kampány során drip.com segítségével gyűjtöttük az email címeket és automatikusan follow-up emaileket küldtünk 5-7 napig. Mindegyik email-ben az ügyfél által választott preferenciák alapján hasznos tanácsokat és termékajánlásokat adtunk + egyedi kuponkódot ami csak az ő számára volt elérhető!

Kiemelkedő email megnyitási arány átagosan 38% open rate bizonyította, hogy érdemes és mindenképpen javasolni is szoktuk ügyfeleinknek, hogy ne csak a facebook, google hirdetésektől függjenek, hanem építsék ki saját “érdeklődő adatbázisukat” amire hosszú távon tudnak alapozni és komplett email marketinget folytatni.

Amerikai ügyfeleinknél látjuk és tapasztaljuk, hogy egy ecommerce webshop össz. bevételének akár 20-30%-a is jöhet az email marketingből! Sajnos itthon ezt még nem igazán sokan használják ki!

Na de nézzük akkor a számokat…

Ezeket az eredményeket értük így el

Az összes platformon így 284 000 Ft-ot költöttünk ez idő alatt, amely 4 612 lead-et generált átlagosan 61 Ft-os konverziós költség mellett. Ezen felül pedig, a feliratkozóknak kiküldött hírlevelek 31 vásárlást generáltak, átlagosan 9 161 Ft-os konverziós költség mellett, amely önmagában 860 000 Ft-os bevételt generált ügyfelünknek.

Az itt szerzett tapasztalataink alapján a közösségi oldalakról érkezőket, illetve a videó hirdetésekkel találkozókat lehetett leginkább motiválni a quiz-játékban való részvételre.

Google Kampányok Összesen:

Facebook Kampányok Összesen:

Az eredmények eléréséhez nem csupán a megfelelő hirdetési stratégiára, de egy kiváló landing oldalra, és egy jól felépített quiz-kérdéssorra is szükség volt. Így mind a landing oldal dizájnját és tartalmát, illetve a közzétett kérdéssort folyamatosan A/B-teszteltük, hogy megtaláljuk a felhasználók számára a legvonzóbb alternatívát, amivel a legtöbb kattintót motiválni tudjuk a quiz kitöltésére és a nyereményjátékban való részvételre.

A folyamat során így többszöri átalakítást végeztünk, többféle variációt teszteltünk, illetve a különböző platformokról érkezőkre is rászabtuk az oldalt. Ez azért volt fontos, mivel a közösségi oldalakról és a keresőoldalakról érkezőket más-másképpen tudtuk elérni, illetve motiválni.
Emellett nagyon nagy hangsúlyt fektettünk rá, hogy a hirdetések megjelenése és üzenete teljes mértékben összehangolásra kerüljön. Ezért a kampányok is frissítésre, átalakításra kerültek.

Tehát így sikerült mindössze 2 hónap alatt 4 612 lead-et generálni, emellett pedig extra 31 vásárlást is szerezni az ügyfélnek, amivel 860 000 Ft-os bevételre tett szert.

Amit látni lehet, hogy a nyereményjáték egy nagyon értékes formája a leadek gyűjtésének, egy megalapozott stratégiával és egy kidolgozott landoló oldallal.

Emellett időt kell fordítani a folyamatos optimalizálásra: mind a kampányok átalakítására, mind pedig a landoló oldal átalakítására.

A tesztelés, a különböző kreatív és kérdéssor-variációk elengedhetetlenek, azonban a megfelelő üzenet és egy érdekes quiz segítségével a fenti eredmények rövid időn belül elérhetőek.

Ha szeretnél te is belevágni, keress meg bennünket, segítünk kidolgozni a megfelelő stratégiát,
 amivel valódi, kézzelfogható eredményeket érhetsz el!

Ügyfeleink Növekvő Eredményei

Referenciák

Ügyfeleink mondták Rólunk

Legfrisseb eSETtanulmány

Lépésről-lépésre bemutatjuk, hogyan értünk el 60 nap alatt 6x-os ROI-t és több mint 20 millió Ft bevételt ügyfelünkenk.

Kérjük add meg email címedet és küldjük is a részleteket!

*Adataid 100%-ig biztonságban vannak és nem adjuk át harmadik félnek!

LEGFRISSEBB HAZAI ESETTANULMÁNYUNK

60 Nap Alatt 6x-os ROI és több mint 20 millió Ft bevétel

KÉSZEN ÁLLSZ ARRA, HOGY SOHA NEM LÁTOTT EREDMÉNYEKET ÉRJ EL EGY GYŐZTES CSAPATTAL?​

Megjegyzés: Korlátozott szabad ügyfél-kapacitásunk miatt nagyon szelektívnek kell lennünk arra vonatkozóan, hogy kivel dolgozunk együtt.

Amennyiben szeretnél kapcsolatba kerülni velünk vagy sajtómegjelenésekkel kapcsolatosan egyeztetnél kérjük, töltsd ki az alábbi adatokat vagy keress bennünket a +36 1 700 8889 központi telefonszámon:

READY TO SCALE YOUR CAMPAIGN TO NEW HEIGHTS? IF SO, LET’S CHAT!

Note: We have limited spots available and must be very selective on who we choose to work with. We’re only accepting clients who are able to spend a minimum of $20k per month in ads.

To apply to work with MarketingBrigad and for all other inquiries, please fill out the form below.